halloween festen

Vem va världens snyggaste på halloween? Linn Milefalk, yes baby!
Igår började morgonen med att Biokillen kom hit klockan 9 och sminkade mig, - gullepoäng till honom! Det va maxat trevligt att träffa han också, det va ett bra tag sen.
Sen begav han sig iväg till jobbet och Matsdarling kom upp, och Ulf också en sväng. Senare begav vi oss, jag och Mats till staden, gissa om folk kollade på mig?!
Gene Simmons make up, svart peruk, demonia-skorna (12cm) , lackkjol , nitar och svart linne med kedjelinne ovanpå.
Vi satte oss på Centra och det va vääääldans massa blickar på mig. Hi hi.
Jag träffade också pappa en stund.
Och sen började festen hemma hos Dane, vid 19 tiden och det blev väldans trevligt och jag vann absolut "best outfit"..... Men det va ju en självklarhet =) Sååååå snygg jag va!
Ramlade hemåt vid 4 tiden i natt och vaknade med hela facet fullt av sminket.... blev liten chock när jag tittade i speglen s¨där nyvakad... =) Ha ha !!!

Hoppas ni hade en grym halloween.
Puss till alla sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0