lick my pussy

Jaaaa jag lever, ibland blir bara bloggen inte det första eller hur?
Det har vart massa annat att fixa med, jäkla papper och grejs... Jag va på ett rätt bra gruppmöte på AF och ska få en egen jobbcoach tills jag får jobb, - vilket kan kännas bullshit men jag tror det är bra.
Och den 29de har jag signat mig för möte angående "jobba utomlands" och den 9de ska vi åka till malmö för en mässa med rekryteringar från olika länder angående jobb. Och där ska jag tragga mig till ett jobb så maxat. Inget jävla mera Sverige för min del.

Nåja. Igår va jag på myskväll hos min mormor (och mammas "ibland") lägenhet, och träffade min bror Fredde, Kajsa och lille Mio. Han är snart 4 månader och låg och gosade med sin faster nästan hela kvällen, - kelade min famn, dreglade lite på min arm, lekte med alla mina färgglada smycken.... Ja, han är helt underbar helt enkelt =)
Freddes firma har ju jobb över nästan hela sverige men han jobbar ofta här nere, men nu på söndag ska jag förmodligen hänga med dom till Ängelholm några dagar och sen vidare till våran andra bror i Halmstad och så ska jag söka massa jobb där. Hässleholm mår jag psykiskt kasst av ju. Familj mår man bra av och jag älskar dom.

Efter kvällen med familjen hamnade jag hemma hos sweetie och kollade den spännande filmen med vin Diesel på sexan, - givetvis somnade jag de typ 5 sista minuterna, men jag sov gott och vaknade faktiskt bara en gång i natt och sen gick ur bingen vid 8 och begav mig sen hemåt i snön....
En sak Linn Milefalk hatar så är det snö och kyla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0