Min kung är den vackraste karln jag vet

Det är en sådan jäkla fin söndag, vädret är underbart. Jag vill ut och lägga mig på en backe och kela... men som sagt , tydligen är man singel igen..

Thåström är ju det vackraste som finns på denna jord och jag hade ju dött för en natt med honom, och när man ser denna videon http://www.youtube.com/watch?v=tD5tvz1bbOI&feature=related så visst fasiken ser det ut som han har.... - liksom "big packet....." också?
Jag tror han har en sån där perfekt k*k som man bara får massa multiplata orgasmer utav HELA hela heeeelaaa tiden.
Jag får i och för sig det endast utav att se honom. ;)
Denna karl är så vacker, så het så fiiiiin.
I know what I wan´t for christmas.....

Nåja. Imorgon kommer Todde och stannar väl några dar och sen ska jag en dag iväg med pappa också, IKEA bland annat. Och imorgon ska jag fixa håret, det behövs. trust me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0