som om jag någonsin skulle börja träna... I don´t think so!

Är sulten... ge mig maaaaat. Traggade med mamma textil innan idag, hon skulle laga köttfärsbiffar, gräddsås, potatis. Fy fan va gott. Varför bor min mamma i Halmstad? Jag hade ju sprungit dit direkt för en sådan go middag. Fast å andra sidan ska jag gå ner 10 kilo.... det verkar gå lite halvdant.
Ulf ringde innan och ville bjuda på hamburgare men nä, jag har bara ägnat dagen i soffan under täcket och slökollat tv. Sov en sväng också, blev ju sent i natt och man börjar ju bli lite gammal.... snart kommer de vita hårstrån utväxta från öronen... som matchar navelluddet.... or something.... ^^

Well;

Om promenader vore så bra som de påstår skulle brevbäraren praktiskt taget vara odödlig. Valen simmar hela dagen, äter bara fisk, dricker bara vatten och den är fet! Kaninen springer och hoppar, men den lever bara i ungefär fem år.


Sköldpaddan springer inte, hoppar inte, kommer alltid sist, rör sig knappt och lever i 150 år.

Slutsats: Ingen mer träning och motion! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0