whatever

Inte nog med att jag är arbetslös så gjorde Lalle slut på sms igen under denna helg och skickar konstiga sms idag. Men det lägger jag inte energi på, jag vet bara hur dum i huvudet jag blir nu utan arbete....
Jag lyssnar på Pernilla Wahlgren och gråter, jag hatar Pernilla Wahlgren. Jag såg någon tjockis på tv nyss som gått ner nästan ett kilo. Jag började gråta då. Jag läste Linda Rosings (Thelindius eller va fan hon nu heter efter hon gift sig) där hon skrev om sitt perfekta bild och visade det i bilder - ja då började jag gråta.
Jag gick in på toaletten för att kissa och såg vilka feta kinder jag har. Då började jag gråta.

GE MIG ETT ARBETE NU! jag döööööööör.
Imorgon ska jag klä mig sådär ordentligt och åka till kristianstad och gå i alla caféen, butiker och etc och ligga på knä och böna och be dom om ett arbete.
Men nu ska jag hetsäta 2 kilo glass.
Choklad, - ifall ni nu undrade. Och ikväll kommer jag skicka sms till mitt ex J**** och fråga vad han gör och om han vill ses.
Jag är trash.
Men jag har en snygg förebild;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0