detta med att söka jobb

Jag vaknade runt halv åtta, vädret är kallt och grått och jag känner tyvär inte för grillfest med chefen och alla goa arbetskompisar... ibland vill man liksom bara inte... jag måste isåfall in till Båstad, partyt kommer bli galet härligt, det vet jag, men sen vet jag inte hur jag kommer hem...
Dooh, jag är alltid så jäkla velig! Fan ta mig alltså.

Jag sitter iaf och söker jobb. Sökte ett som cafébiträde... Förstår ni att jag vill ha det och hur jävla bra det skulle passa mig?! Jag ska ha det!
Jag har tänkt mig att söka minst 5 jobb om dagen nu. Har ju ungefär en del på gång, men inget är ju alls helt självklart än...

Jag vill jobba! Det är fan en av de härligaste känslor som finns. Att ha ett jobb, och trivas. Träffa människor, känna stressen.
Jag vet att jag är inom rätt branch. Restaurang eller detaljhandel är som handen i handsken för mig.
Och jag är så jävla bra så alla borde vilja anställa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0