du röstar väl för fan nu rätt?

Min vagel i ögat blir iiiiiinte bättre, jag vill typ ha eyeliner ovanför den för den är så ful. Men jag passar inte i eyeliner, men jag äger några stycken. Har sin anledning, - utbildad make up artist.
.

Jag gick ner ett halvt kilo från igår iaf. Alltid nåt.
Hellre nedgång än uppgång... när det gäller vikt då, så klart.

Fan att han håller på såhär. Vaknar och som vanligt önskar jag att han låg intill och morgonmyste, men sen slår mig tanken vilken idiot han va mot mig igår. Fan, blir ju ledsen.

Idag kommer chefen och hämtar mig... hihi, innan dess har han hämtat Linnh och det blir vi tre idag.

Va ska ni äta idag? Jag vill klura ihop något riktigt smarrigt, men jobbar man med mat så blir ibland inspirationen lite sådär,,, lätt en pannkaka åker ner istället för fixa lax à la gourme.... you know...

Btw, - ledig på torsdag. Jag vill inte vara ledig. Jag vill jobba, jobba, jobba och någongång då och då ha en sölig dag och bara sova ut och glutta film och bara typ inget. Men jag har liksom börjat gilla detta med att klockan ska ringa (allt för tidigt eftersom jag har något tvångssyndrom på att ställa klockan typ 5 timmar innan jag börjar) och iväg och jobba. Så är livet och arbeta ska man!
Människan är helt kapapel till arbete och det är då vi mår bäst, - utan tvekan. Vi behöver vissa dagars ledighet för att "bara vara" , men att ligga på latsidan och tro att samhället löser sig för man kan bli månadsvis-sjukskriven för en fis på tvären är sådant som sossesvinen sysslar med. Lycka till med ett sådant samhälle. Att de inte inser vilket skämt de är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0