last day

Hej på er...
Visste ju att denna dagen skulle komma men känns ändå ledsamt.
Kom till jobbet och vi började snacka, och eftersom sagt detta är ett ställe dit folk åker och turistar på sommaren så kan ni ju själva förstå att vi inte har något att göra nu på jobbet. Idag kom en beställning.
Jag trodde jag skulle jobba till den 27de, men jag förstår också Manfred , att bara ha oss där utan att vi har något att göra kostar honom pengar.
Så, imorgon är min sista dag på jobbet!
Linus slutar på måndag.
Kvar är alltså bara Kim, Cleo och Manfred.
Och jag packar väskorna nu och imorgon blir sista dagen. Snyyyyyft!

Så, nu behöver jag nytt jobb! Manfred va så härlig idag och berömde mig och talade gott om vilken härlig personlighet jag har. Så härligt att höra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0