ohlys frieri... men det gick ju vägen!

Är det jag som förträngt att hösten brukar vara just såhär blåsig och regnruskig eller är det bara saknade och förnekandet av att sommaren faktiskt inte finns längre?
Nu har jag bott här i snart 5 månader, och att bo i Torekov är precis som att bo mitt i havet, här blåser det alltid. Men det va nästan samma när jag bodde i Halmstad, ligger också nära havet och eviga blåsandet. Blåst är det enda väder jag inte tål.
Skulle man inte kunna få blåsa iväg och hamna i sin darlings sköna famn för evighetsstund med kramkalas?

Läste lite nyheter, precis som den dagliga morgonrutinen är (det och vilka flashiga restauranger blondinbella har ätit sin lunch på och att hon lyckats köpa en väska för typ fem hundra miljoner... Nä, nu va jag inte snäll, - jag gillar ju henne. Go brutta som är entreprenör, - like it!)
Nåja, läste att Lars Ohly hade försökt fria till sin sambo igår i tv... men avbröts av reklam så allt blev knasigt... men han fick iaf ett ja!
Tycker det är charmigt de som gör de genom tvn, - det blir så snurrigt så man vet inte riktigt vad dom snackar om?
Ungefär som Thåström hade friat till mig i tvn. Hade ju varit snurrigt. Givetvis hade jag sagt ja.

Sitter här och funderar ang kvällen. Linnhs sista kväll... partaj i Båstad. Jag ska in dit ändå, men tänkte klira det nu på förmiddagen, men ja, vädret är skiiiit som sagt så jag känner inte för att slå död på tid utomhus tills de slutar jobbet... ah får se vad jag gör och som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0