allt som vanligt där hemma....

Tjingeling denna blåsiga oh kalla morgon!
Torekov är höstlikt och det känns så tråkigt! Vi snyftar på jobbet... snälla turister och sommar... - kom tillbakaaaaa!!

Jag åkte ju hem till Hässleholm nu och det blev att träffa Ramus och hans tjej, och sen umgicks jag med dom vanliga och satt lite ute i parken, sov i min egen soffa och blev lite fest...
På fredag ska min lägenhet va klar, då ska det bestämmas vem som blir den lycjklige vinnaren... ha ha...
Har fått jättebra bud så nu längtar jag efter flytten och börja om nu till hösten.

Börjar jobbet kl 9 idag... är lite halvseg, har huvudvärk och snuvig, så antagligen endast en litn förkylning. Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0