älskar morotskaka

Myspys söndag! Jag hoppade in i duschen, har rakat mig och smörjt mig med papaya-bodylotion som luktar så underbart! Jag känner mig väldans fräsch! =)
Jag begav mig sen till affären, handlade yoghurt och postade iväg ett brev till Todde. Förhoppningsvis kan jag hinna komma och hälsa på honom nu snarast. Lilla Toddis. Så jag får höra honom säga "Lind", hihi sååå gulligt!

På nyhetsmorgon är det en brutta som snackar om graffitti. Jösses va jag va avundsjuk i ungefär min tonår, på de jag kände som va ute i olika städer på nätterna och målade. Jag önskar jag kunde graffitti. Så jäkla coolt.

Älskling, köp snygga boots inför hösten till mig.

Idag ska jag äta morotskaka!!!!! och sen är jag hemma i Hässleholm ikväll, sent som sjutton... och lovar jag att jag ska gå dit.... dit jag skulle gått för länge sen... ha ha, ibland skjuter man bara på saker... I´m just human....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0