bilder från personalfesten, ha ha

Tjenamos , hur har ni det ikväll?
Jag kom hem för någon timme sen, har inte varit mycket alls på jobbet idag. Attans att hösten börjar komma, jag är inte klar med sommaren än!
Och söta Olivia slutade idag. Hon är jättegullig, bor halvtid i frankrike och halvtid i stockholm.

Eftersom jag gick upp 9 hekto sen igår skulle jag egentligen inte äta något idag, men blev den där underbara morotskakan som slank sig raka vägen ner i min mage. Mums.

Jaow visade alla galna bilder från igår =) Shiiiit va roliga bilder. Typ fyllebilder på mig och Martin fast det inte var så mycket alkohol? Ha ha nej men vi fjantar och gör miner och asgarvar. Jaaa det va många roliga bilder på alla arbetskamraterna. Jag bad Jaow att skickade dom till mig, så jag lägger nog upp senare ikväll- titta in då =)

Puss, nu funderar jag på att gå och ta ett kvällsdopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0