call me tomorrow, eat this

Sitter jag här osminkad i ett basic-linne och mysbrallor och är lite småsugen.....?!
Först ikväll va det min småförälskelse till Ernst.... sen kollade jag på Kniven mot strupen (Heter han Marcus? Jag har glömt hans namn...) och han är också mumsig... och nu är det Gordon Ramsey....
Mmm... muuuums.
Kanske det va alldeles för länge sen något snusk hände för mig?!
...Like a virgin... touch for the very first time..... like a viiiirgiin....
=)

Ha ha! Men plöstligt blev det osexigt, för nu äter Gordon levande hjärtan och orm....
Han lovar att aldrig glömma viatmesisk mat....

På tal om mat, vad har jag ätit idag som jag ska vakna och ha ångest över imorgon?
Yoghurt (170kcal), rågbröd med sallad och skinkskiva och salladsblad, en kräfta, en halv tomat och druckit cola.
Hur fan ska jag kunna lyckas ta itu med min bantning om jag äter på detta sätt?!
Min granne mittemot är gravid och första tanken va "tänk att hon kan äta vad som helst - utan att bry sig".
Önskan om att ha en frisk relation till mat är oändlig. Jag önskar mat vore njutnig och inte problem och jobbigt.



lets go for a diet, fat women!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0