dagen efter

Guuuud vilken lovely dag det blev igår =) Jag skiter i att vågen står på nästan ett kilo mer än igår morse, för så jäkla roligt jag hade! Men idag blir det bantning igen.. jag skulle ner 5 kilo men igår sket jag blanka faaaan i det. Potatisgratäng, brocolli... öl och röd vin... Jag dricker ju aldrig rött vin, men det funkar banne mig med ett glas till mat. Det är väldans gott.

Det blev bingen vid halv tre i natt.... typ... Jag vaknade vid 8. Typ dötrött. Idag är ögonen sega. Jag vet inte ens ifall jag ser? Samidigt känner jag utav röd vinet... ha ha... ska dricka cola hela dagen och annars händer det nog inte mycket mera, förutom snack så klart, - vädret är riktigt tråkigt.
Snackade med gulleskrutt precis, han kommer till ett regnigt Torekov i helgen.

Idag ser mina ögon ut om värsta meningslösa rökaren, alla som knarkar är idioter ju, jag skulle aldrig röra en drog (Jag föddes nämligen med en hjärna) Nåja, sminket är tyyyyp klart men jag är liiiite seg. Det får man kanske vara dagen efter personalfest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0