ensam, natten tränger på. Jag är nöjd&lycklig med livet.


Jag sväljer himlen och spottar ut moln.
Ikväll är jag ensam och jag är kåt,
det är vackert,
det är vackert.

Ikväll är jag hemma, det finns bara jag.
Ikväll ser jag änglarnas vaktparad,
och det är vackert,
och det är vackert.

Det är vackert, vackert när jag går...
det är vackert när jag går, vackert när jag går.

Två tomma händer, min lycka är gjord.
Det finns inget jag saknar på denna jord,
och det är vackert,
och det är vackert.

Xplosion i mitt rum och världen står still
dom två sekunder när himlen är min,
och det är vackert,
och det är vackert.

Det är vackert, vackert när jag går...

Alla människor jag slipper se.
Det finns ingen, ingen som vet.

Det är vackert, vackert när jag går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0