evigt tacksam, bästa lärare någonsin!

När jag gick i högstadiet så gick jag på Västerskolan. Jag ska inte skryta men jag hade iaf VG eller MVG i de flesta ämnen... förutom gymnastik , musik och matte.... Eftersom matte är obligaoriskt att bli godkänd i för att komma in på gymnasiet, - och jag är värdelös på matte och riskerade att få IG i det, så kom min underbara lärare i matte och bestämde att ge mig extra lektioner så jag iaf skulle få ett G , hans motivering va "du är ingen som strular eller skiter i skolan, - du har bara inte knäckt nötet med matematik" så tack vare han fick jag ett G och jag "fattade" lite utav grunderna. Jag är jättetacksam än idag för det!

Varför jag talar om detta är pga, - nu har han gått och blivit rektor på min skola =) och den är heeeeelrenoverad. Måste ju hälsa på när jag kommer hem!
checka detta; http://www.nsk.se/article/20110813/HASSLEHOLM/708129929/1170/-/skanes-vackraste-skola

(ha ha , inte nog med det... sen bodde han granne med stridh också... konstigt...ha ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0