in love with ernst

Vi stängde vid 8 ikväll, det ahr inte varit mycket idag. Jag och Magda traggade loss, hon är så härlig.

När jag nu kom hem hann jag se halva programmet av sommar med Ernst och det är fan inte för intet som man faller för honom! Han är en riktig mysman. Han kan inredning, lite mysrecept och är säkerligen en man man bara kan sitta och skratta med och dricka lite fint vin med.... Inte zumabali?! Ha ha!
Ja liiiite småkär är jag allt i den där Ernst.

På tal om inredning, så nu näre jag flyttar ska jag ju typ inreda lite igen, i huset. Vissa av mina saker jag har hemma ska jag magisinera och vissa saker behövs ju inte tas med (som köksprylar t ex) och inredning är så jäkla kul. Jag har faktiskt viljat arbeta med inredning i många år, men det är mest ett roligt yrke och väldigt få lyckas ettablera sig inom det. Jag är ju ingen som tror på "modern" inredning, utan mera mysig... och sådant som Ernst gör =)

Hoppas ni haft en bra dag. Nu slökollar jag lite tv. Puss hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0