inför hösten

Åh nu ska jag låta sådär brudig! Ni kan inte gissa vad jag ska få dit jag flyttar nu i höst?! En garderob som man kan gå in i! Ni vet som Carrie (sex and the city....daa) har. Helt underbart. Jag har mycket kläder, men verkar ändå som man drar på sig samma varje dag... Men skor har jag lite av så det behövs knappt en hylla för. Däremot behöver jag några snygga svarta skin/nitar boots inför hösten. (Darling, köp det till mig!)

Kollar på rachael ray och hon har någon snubbe där som bara lagar massa sånt där vegetariskt-skit... usch äckligt. Är inte bönor och grönsaker och såna där grejor för typ...kossor ? Eller allmänt för djuren?

Imorgon är första visningen på min lägenhet! Kul att den bara låg ute knappt ett dygn och folk redan ringt... men jag förstår ju inte hur man kan vilja flytta till Hässleholm.... för mig är det: ångest, ångest, ångest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0