inredning... jag blir blekingebo!!! Men skåning i hjärtat forever...!!!

Idag inne på biblan (jag gillar bibliotek, tycker det är mysigt och facinerande... enda problemet är väl just att man måste vara tyst, och just då kommer man på att man har sååå mycket att prata om , just då!!!) Nåja, jag kollade i en jättesöt inredningsbok... och det är ju så mysigt, - jag har inte inrett sen jag va 19 år och nu när jag flyttar ska jag få göra det igen! Häääärligt.

Fick svar från tatueraren idag.. som jag skickade till för någon/några veckor sen... i Karlskrona... Men jag hade ju blandat ihop det.. ha ha, det är ju nära Karlshamn jag flyttar till... ha ha... Nåja.. kan ju tragga lite med han och ideér ändå...
Den studion tar 1000kr i timmen, vanligtvis (eller iaf sist jag gjorde någon, som va för två år sen?) så tog dom 700kr i timmen, basic för de flesta studios...
så vi får se... har ju några jag vill ha, men sen samtidigt så har jag kanske kommit upp i den åldern att nu räcker det? Jag har 8 riktiga tatueringar och två hemmagjorda.. den stora hemmagjorda sitter på benet och den lilla är bara siffor på sidan av magen... meningslösa, men ändå.. hemmagjorda i fyllan.... ha ha
Och jag måste tänka lite på detta med tatueringar inom min branch också.
Nåja, vi får se.

Snart dags att fixa håret klart snart och hoppas det blir snyggt...
Puss ni underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0