lyckan bytas ut lika lätt.... alla vill till himmeln

Det är dags att packa väskan för denna sommaren.

Jag älskar detta gänget. Vi är så jäkla underbara.
Vi jobbar för samma mål; ordning, trivsel, trygghet och blandar man ihop en mix med kärlek och galenskap så kan det ju inte bli bättre!

Åter igen, - tack för denna sommaren.
----------

Varje dag kommer jag med ett äkta leende till mitt jobb och jag går därifrån 12 timmar senare likadan.

detta kommer från hjärtat. jag är lycklig. lycklig. snälla förstör inte detta för mig. jag vet att många vill det utav djäuvlskap pch lyckas förstöra mera ... än vad de tror... snälla...låt mig få vara lyckl9ig två sek iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0