med drömmen om att mat vore naturligt.

Med vikten borde jag iaf ner 5 kilo, men det verkar vara sådär omöjligt... Nja, men jag pendlar mellan 59-61 kg hela tiden och vill väga 55, men min kropp verkar ha bestämt sig och plus att min ämnesomsättning är pajad efter allt man gjort mot den under åren.
Även om jag varit sjuk så ångrar jag verkligen det dagliga missbruket av laxeringsmedel, - tömde flaska efter flaska och jag tror det har förstört rätt mycket. Sen äter man inte kontunerligt och dricker allt från alkohol till cola. Jag är inget som finns i en ordlista när man söker på "hälsosam"....

Jag är än idag sugen på min lilla créps.... chaminjoner, tomater, ost.... och sallad... mums... men nu ätit en yoghurt med 170kcal i så borde inte äta mera idag egentligen.... blir att hinka cola och kanske något gott glas ikväll.
Festen blev ju inte av, pga Linnh och Filip har åkt hem.... visst vi kan ha festen ändå, men önskar ju att alla va med! Nåja, i slutet av månaden är det dags för personalfest på riktigt!

Vill gå på bio snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0