Mysig kväll med min vän gammel-dansken... John alltså

Vilken go kväll det blev!
Först jobbade jag på dagen och vi stängde vid 19 tiden, då tog jag mig en öl nere med grabbarna och sen kom John, dansken som är världens mysigaste fiskare. Han skulle äta kebabtallrik, men detslutade med att jag, Tim och John alla åt av den, och vi drack öl. I Massor. John bjöd och bjöd =)
Sen skulle Mattias och personal (ägaren av pizzerian) stänga så vi satt kvar, jag och John och drack klart vår öl, sen begav vi oss till hans lilla fiskebod, - som är sååå jäkla mysig! och han hittade whiskey i sin kyl och då drack vi det och satt och traggade och hade så jäkla trevligt! Sen kom han på att han hade Renat vodka i sin båt så då gick han och hämtade den... Ha ha...
Jag älskar hamnlivet.
Båtar, havet, folket.
Önksar man bara kunde stanna tiden och bara leva såhär alltid. Alla här är så genuint underbara. I mitt lilla Torekov.

Nåja, jag traskade hemåt och va väl här runt halv två i natt eller något sådant... Vaknade imorse av exet ringde och ville kolla ifall jag kommer hem ikväll för då kunde vi sitta och dricka lite.
Men jag jobbar idag och imorgon, så imorgon kväll åker jag från Båstad hem.
Ses där hemma, alla som vill =) Däremot så ska jag, - som ligger på måste-göra-listan;
1.
Ta proverna
2. Packa mina åtminstonde 8 bananlådor

Och så ska jag träffa darling! Kramkalas!

Faaaan, hela magen är full av öl, whiskey, vodka, kebabkött och lite kallrökt lax... ha ha...

Ska fixa sminket nu för tydligen la jag mig med det... ha ha ovanligt... Nej, men faktiskt har jag blivit bättre på att ta bort innan jag dyker i bingen, men inte i natt... ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0