öl med gänget ikväll

Vad har hänt i mitt liv idag? Kom till jobbet, bara jag, Cleo, Linn och Hanh. Linn skulle tjafsa och bråka (hon Linn som inte kan prata) och jag orkade inte ens lyssna, iof så kan man ju inte lyssna på henne, för man hör inte vad hon säger.
Det va rätt lugnt på jobbet, men dök in del folk vid lunchtid faktiskt =)

Jag har ätit liiiiiite potatisgratäng med något blad isbergssallad och en liten bit morotskaka.
Gottis. Ånger? Ja... eller nej, det är banne mig så gott så jag orkar inte ångra.

Vi stängde kl 18 ikväll, och då satte jag mig med grabbarna grus nere på pizzerian, och kom hem nu för någon halvtimme sen. Suttit och druckit lite öl och traggat. Det är en riktigt fin kväll!
Sen drog Mattias och dom hem till honom och frågade ifall jag ville hänga med på lite dricka och lira gitarr, men jag valde att bege mig hemåt. Cyklandes... i totalt mörker. Givetvis kör jag på en stor jävla sten och slår till revbenen (har inte dom varit med om tillräckligt?) och får ett sår på armen... Jag är så klantig.
Sen kommer det en engelskman och frågar mig hur det gick... ha ha

Nu kollar jag på 2 1/2 men och dricker mig ett glas zumbali.

Hör sen, nu dags att kolla vad som hänt på nätet idag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0