samtal från farbror blå

Tjenixen på y´all out there!

Hann inte texta något imorse... va lat som en greeeek. Gick upp ur bingen vid kvart över åtta... och sen hoppade jag på bussen till Båstad. Osminkad och oduschad och kände mig slö.
Kom till Båstad och vädret va tråkigt (det är det fortfarande) och hade inte druckit någon cola imorse eller något annat fanns inte heller i magen så jag dök in på Ica och handlade cola och en vaniljmunk (Helt ok, viktnedgång sen igår) och sen står jag utanför affären och just då kör chefen förbi =) Där kom han med sin blåa "Galna Manfred"-stora bil och jag hejade och log med munnen full av vaniljmunk.

Traskade runt, tjuvläste lite matböcker inne på biblan. Gluttade på folk. Fick handlat det jag skulle också... babyvåtservetter är så jäkla bra och snälla mot huden. Tar alltid bort mitt smink med det (Om jag inte däckat och vaknar med sminket på...) och så innehåller det inte massa farlig alkohol utan bara utan parfym och snällt för huden, som sagt.
På tal om alkohol så handlade jag lite av det också =)

På vägen dit, ringde luren och det va okänt nummer. Hatar det. Svarade ändå... och det va snuten som berättade att han hade ärendet på sitt bord och skulle mest skicka det till mig och hade jag något att inverka mot det så skulle jag höra av mig. Men det blir inget mera med det. Jag är oskyldig och förvånansvärt så har mitt ex också bekräftat detta, men de två andra drar två olika historier. iallafall jag och mitt ex är båda oskyldiga i denna historia... Jaja... Nåja... nu pratar vi inte mera om detta...
Mitt ex är ju däremot skyldig till något annat... som man kan tycka att snuten borde ta itu med...

Nu håller jag på och fixar hår och ska köra hela racet, hårinpackning och grejs... sen ska jag raka mig och duscha och bli såååå fräsch!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0