springa till jobbet.. lirar thåström..

Ska vara på jobbet om en 30 min, kommer vara där inom en 15-20 min. Måste lyssna lite Thåström först och dricka cola. Dör utan cola. Vädret är.... arbetströja, kort nyckelpiga-kjol och arbetsskor.
Men jag ahr packat ner byxor så jag inte fryser om rumpan ikväll när vi stänger.

Sminket är sådär... och idag ska jag be min chef att skriva ett referens om mig. Han är så nöjd med mig... Jag vet inte hur jag ska kunna be honom om det. Jag kommer ju tillbaka. Känns bara så .... "goodbye-ticnet"- till chefen. Jag älskar ju mitt Tore, denna restaurang och arbetskamrater och chefen.... Men det är ju ändå säsong...
Jag har ångest som kliar i min ryggrad.

Hade bästa snacket med brorsan, Fredde innan idag. Mina brödrar är bäst.
Japp. Livet är egentligen oändligt. Bara dra.
Min chef berättade att han i min ålder drog med en väska runt jorden och bara levde, - och äbnnu mera fascinerad utav min chef blev jag. Jag älskar detta. Människor som änvänder sitt liv.
Det ska jag alltid leva efter,

Nu ska jag bege mig till mitt jobb och vet ni vad? Livet är sååå underbart, ifall man gör galenskaper men rätt saker.

Darling: Du är underbar. Och jag lovar dig chokladkaka ... misnt två gånger i månaden (tur jag inte har mens... ha ha då hade jag väl ätiti upp allt själv och samtidigt kastat ckokladsmet i huvudet på dig.... - shiiiit vilken bra brud du har funnit =) Puss till dig. Tack för att du är rädd om mig och finns.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0