tur man är snygg iaf.

Ibland hoppar det nog in en liten djävul i ens sinne eller något. Jag bläddrar mellan kanalerna men som vanligt helgmorgnar så är det inget alls på tv. Nu är det skitserien brothers and sisters och jag tänkte bara , ang hon som spelar ally mcbeals (calista flockhart heter hon ju... men ni fattar) ja jag tänkte  "fan va synd det måste vara att vara så fruktansvärt ful och se så tråkig ut".
Det va ju ingen vidare snäll tanke.

Nätet funkade inte alls igår kväll. Vi stängde vid 22 och sen satt darling och jag har och traggade lite, han ligger fortfarande och sover även om jag låg och visade tuttar och tuttade på honom. Han bara ; - Zzzzzznarrrrk!!
Det är rätt gulligt, han ligger i ett rosa täcke och har sina stora tår utanför. Ha ha!

Till helgen blir det egen personalfest, här hos mig! Det blir iaf; jag, Linnh, Emma, Sofia, Olivia, Knut, Emmy... Ja det är vi som är säkra iaf =) Brudarna som jobbar där ute i restaurangen alltså.
Kommer bli galet kul =)

Kollade schema igår men har ju minne som en guldfisk , men tror jag är ledig imorgon... kanske åker med darling hemåt idag och tillabaka på tisdag för då börjar jag kl 12... eller så är det nästa måndag jag är ledig... well , let´s see...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0