festival

Jag tror jag ska köra på detta, med en liten "nap-time" före jobbet. Det är rätt skönt. Idag verkar bli fint väder också så blir nog en del på jobbet. Och kanske till och med kvällsdopp i havet? Utan Linnh... snyft!

Jag har torreksem över hela min kropp, olika ställen... ser inte fräscht ut precis...., på armarna, under ögat, på benet... ahhhh...
Jag funderar seriöst på att ta itu med hälsan nu till hösten.
Försöka få in kontunerlig matintag, - sluta några veckor med alkoholen, kanske börja promenera snabbt en timme om dagen?

Det är festival där hemma idag... men men... jag orkar inte bry mig. Jag skulle kunna vara där. Träffa de jag saknar. Träffa de som är fel för mig.
Men nej, - jag stannar i mitt soliga Torekov och skrattar och mår bra med mina arbetskamrater istället. För här mår iaf jag bra.
Men ändå längtar jag till hösten. Kan inte vänta tills jag flyttar!!!

Jag är lycklig inombords.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0