vädret

Jag tänkte jag tar cyklen till jobbet idag, om jag går tar det typ... 10 min? om jag cyklar tar det typ 3 min... Jag är livrädd för cyklar. Och ännu värre nu när jag liksom inte har luft i det ena hjulet... eller iaf kändes det så... I dont know.

Jag nojar på att jag har trötta ögon. Jobbar man inom min branch kan man inte ha trötta ögon. Iof så är restaurangbranchen känd för olika saker.... Enligt Magnus iaf. Han jobbade jag med, förra året. Han är dansk och tror på teorin "kockar är antagligen feta eller alkolister" - jag tyckte han va dömande och började döma mig själv. Dricker jag för mycket, - äter jag för mycket? Men sen lä'ser man tidningar och man ska dricka något glas rött om dagen och mat är bra.... Jaja... I keep on rocking...

Attans. jag skulle ju bege mig hemåt söndag kväll, sent. Men nu är festen på måndag kväll... Jag måste ta itu med lägenheten. Btw, påminn mig om att jag måste skriva något brev till min fina granne. Peter, uppfinnaren. Jag har bott där i 5 år och han är den galnaste och bästa granne man kan ha. Det va nog inte för intet som han och jag börjades umgås typ samma dag jag flyttade in...? Ha ha... Linn Milefalk , 19 år, första lägenheten... nu lämnas den. Med massa minnen.

Jag är hungrig och coca colan är slut, fast jag har en 50cl cola light här.... urrrrrrkkk.. jag kräkt lite i min egen mun. Äckligt.
Hoppas jag har underbara ögon idag. Nu ska jag bestämma om det blir brallor eller kjol idag. Först måste jag iaf dra på mig trosor. Nu ska jag va så mogen och kolla vädret... nyhetsmorgon traggar om sport och jag nedvärderar dom totalt. Vem fan bryr sig om sport?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0