With love / Linn Milefalk

Förra året, - precis som i nuläget, när säsongen är över och alla har åkt hem, - så kom det en sån där gråta-sönder-låt på radion. Jag och min Linnh (som förövrigt vart självka på restaurangen ... ha ha) vi bölade och snackade och ja... allmänt.
Nu är det liksom åter igen en sån där "deppig-sommaren - är-slut"-låt och som liras på Radio Båstad.
Snyyyft.
Plus att Iza berättade historian bakom han som skrivit/och sjunger denna låt... hans flickvän är med om någon olycka/sjuk och dör... och lämnar honom...

Det är sådana här låtar som ibland bara fastnar.
Jag vet iaf att jag gjort en glad, ang musik. För han förstod iaf Sissel.
Och Sissel är ..... är allt. Sissel är så mycket.

Jo ikväll är denna låt, och denna sommarens-sista-vers låt denna..... ----> http://www.youtube.com/watch?v=MlJWsS7reIk

Puss och tack alla som glädjt mitt hjärta denna sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0