1 dec

Hej hej mitt vinterland!
Nä, ingen snö- men första december och attans kallt!
Jag tänkte bege mig till staden och glutta lite affärer... fixa lite julkänsla? Tycker faktiskt det är supermysigt när de pyntar i stan, stora kransar och stjärnor och hela köret.
Däremot får jag väl leta upp en jäkla termosdräkt innan jag beger mig ut... typ skitkallt.
-
Jag läste att Courtney Love ska hjälpa Lindsey Lohen, med hennes drugproblems... well... Jag gillar Courtney grymt mycket, men om man tittar på henne så borde man väl för böveln aldrig ens vilja röra en drog igen...?
Missförstå som sagt inte mig nu, jag gillar henne, och absolut musiken.

-
Min älskling ligger och sover, Harley och jag har lyssnat på julmusik medans han sovit i min famn. Morgon&mamma-myskramkalas är jätteviktigt!
det tycker iaf vi två.
-
Puss på er, hörs om några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0