always a failure

Det spelar liksom inte någon jävla roll vad jag gör i mitt liv.
Försöker jag bara mig själv i min familj "underbar och konstig", försöker jag vara trevlig mot min kusin som bettet sig som ett svin mot mig - då r det mig det är fel på. Vill jag ha städat hr hemma så är det jag som är dum i huvudet.
Jag misslyckas med att vara en bra dotter till min sjuka pappa också.
- alla mina pundarvänner umgås jag inte med längre,- det funkade liksom inte riktigt- då jag aldrig tagit en drog, någonsin. Dom tycker jag är en misslyckande människa som kan få alla gratis droger men alltid säger nej... Jag kommer aldrig röra något sådant, någonsin.
-
Om Harley kissat inne hos någon utav alla dessa vi besökt , - då är det jag som "är den dåliga mamman och skiter i min hund" (Om folk bara visste vad jag skulle kunna göra för den hunden. )
Men det är väl bara att inse, - jag är inget värt på denna jord, - allt jag gör misslyckas och jag med, borde nog inte ens finnas.
-
Vem fan skulle bry sig?
-
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=Wn0LRB5GmWc
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0