cheers, honeypies!

Kollar Vakna med the voice, vaknade vid fyra.. Har trötta ögon, men piggt sinne... Haha!!
Vakna så snackar dom om konstiga tävlingar..-någon skrev in att personen hade knullat i 26 timmar. Men wow... Fan va meningslöst. (En istoria från mitt liv:Mitt ex berättade att han "knullat sönder" sitt ex i typ 4,5 timmar... Då tyckte jag han va en jävla fjant som va stolt över det. Visst- man vill fan inte ha 2 sekunder- men inte fan 2 timmar)
-
skickat lite sms med mina föräldrar... och bl a snackat om Idol. Jag har ju inte följt det... men hoppas på Robin =) Han brukade ju hänga på stationen/stan, med oss "lite äldre"... Och han är verkligen en jättefin kille!! Så skickar kramar till honom ikväll.
-
Sminkad, -rosa hood, träningsbrallor,-måste fixa naglarna.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0