christmas

Hej igen =)
Nu har det duschats, sminkats, diskats, skurats golv och jag funderar på va sjutton jag ska ha för klädsel , både på fredag och lördag?
Fredag är vi i Halmstad, hos mamma Textil och Einar, och Lördag är det ju nyår och vi har fest här hemma.
-
Jag fick ju jättebra HM-presentkort i julklapp, som kan shoppa maximlat med...! Älskar den affären =) Kanske hittar årets nyårs klänning där?!
-
På tal om julklappar.. så fick jag bl a ,
Eldkvarns nya (av pappa) - superglad! älskar ju Eldkvarn och Plura maximalt!
Pengar av mormor,
Presentkort på HM av Einar, och presentkort av älsklingen också där, - heeelt perfekt!
Av mamma Textil fick jag; rosa handukar, ett Betty Boop linne, Hello Kitty set, en film med min kärlek- Jon Bon Jovi, borste till Harley.
-
Harley fick nog mest =) Tuggben, godis, leksaker.
Min lille gosses första julafton är avklarad!
Hoppas nu han ska klara nyår utan oro (med tanke på raketerna) , men vi lämnar ju inte honom, utan som sagt det blir middag och dricka med några vänner här hemma.
-
God fortsättning förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0