det glittrar

Hallojsan i rutan!
-
Vart jättetrevligt igår, vi drog till Halmstad, jag, älskling och André. Där va hela familjen samlad, och min familj är rätt livlig och högljudd, wonder why I´m as I´am...? Hehe, det va fullt ös. Kramkalas med brorsorna, blev sönderkickad i Wii av Elias (min brorson), och Mio kan liksom gå... Faaaan va lääänge sen, kom på att jag inte träffat Mio sen i somras!
Vi käkade middag, och fikade och hela köret, vi begav oss hem vid halv tio tiden... Sen lämnade vi av André i Sölvesborg, och väl hemma satte jag och älskling oss med varsitt glas vin/öl.
-
Vet ni vad som kom med posten igår?! Världens finaste julkort av chefen!
Åhhh, ska bli mysigt att komma tillbaka, alla härliga människor och världens finaste chef!
Jag fick en trisslott i julklapp av chefen... haha men jag vann inget... det gjorde jag inte förra vintern heller.. Cleo vann däremot på alla tre (Vi fick 3st då) haha... snacka osis!
-
Duschad, halvsminkad, myskläder (dags att välja klädseln inför nyår snart!)
Men det känns som idag ska det glittras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0