female

Back home! Jag asade på mig massa varma kläder, men det va faktiskt inte så farligt kallt ute. Strosade runt lite i Karlshamn och som vanligt tar HM typ all min tid... he he... Blev jättebilliga smycken (på REA!) , leggins, smink och ansiktskräm (Också bra pris, lorea´l är bra.)
-
Blev som sagt en relativt snabb tur, så nu hemma, duschat varmt och druckit lite hallonsaft.. har tvn igång nu, med Oprah, knappt man tror att hennes sista säsong någonsin skulle komma...? Dont get me wrong, Oprah är väldans bra på många sett, men jag har aldrig fattat att hon kör den där "Jag är precis som en medelsvensson i samhället"-stilen... och så äger hon miljard-omlopp i cash...
Jag har aldrig varit maxat Oprah-fan, men är jag den enda som saknar Ricki Lake?!
Jag följde det slaviskt...! (Dock tyckte jag hon gjorde bort sig lite med att släppa den dvd:n där man följer hennes förlossning... blev lite sunkigt där... tyckte jag...
Men programmen Ricky hade va galna och underbara!
Go Ricky, go Riiiicky!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0