idag mår jag bättre,- igår hjärnspöken

Jag hade Snurre Sprätt i min hjärna igår, - alla hjärnspöken samlades på kalas , dom kalasade stort på min hjärna. Och då funkar liksom inte jag.
Jag vet ju att jag är rätt härlig och underbar, - detta med självkänsla och självförtroende är ju en omtalad diskussion. (som sagt, kommer aldrig lära mig stava det ordet. Så jäkla svårt!) - jag vet t ex att jag som sagt är bra som människa, men jag hatar allt med mitt utseende. Men jag är dum i huvudet för jag inte fixar mitt utseende...
-
Vaknade runt 1. Legat och tänkt på julen. Tittat på Harley och Pärlan som sover. Sen orkade jag inte ligga och bara ligga och lyssna på dom där tre som snarkade maximalt i sovrummet... så gick upp. Jag ska säga er, - avslagen cola är galet äckligt. (Då undrar ni- Hur hinner colan bli avslagen hemma hos dig? Och ja, det är bara för det köps hem och sen måste jag ha "det där första" kolsyre-kicken i typ några liter och så blir det typ kvar 1cm och sen blir det massa massa massa sådana flaskor som liksom bara står kvar i kylskåpet)
Ps. Morgonmysbilder på mig och Harley från idag får ni senare!
Nu ska jag glutta på Nanny och invänta Vakna med the voice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0