maybe you just fuck my head?

Öl,  vin, mat.. och min man tror jag vart otrogen eller raggat på Tommy? Skulle aldrig hända. Av många anledningar... Jag är trogen min karl, jag absolut inget mera än vänskaps intresse för Tommy.Men det blev så pass att dom drog hem pga min karl gjorde bort sig så totalt.... Vi skulle fira nyår tillsammans och ha det galet roligt. Eva fick sinne pga något och då fick ju Björn hänga med...
-
Men men, nyår har ju aldrig vart lyckat,,, right?!
Jag ringde mamma Textil och traggade ett tag. Pappa skickade sms om han skulle gå och lägga sig -han orkar inte med nyår eller tolvsnåret.
-
Jag lyssnar Thåström,- jag älskar Thåström-
min man tror jag raggat på Tommy ikväll. Jag har bara pratat med honom, - inte ens gett han en kram. Nu sover han.
Jag kommer aldrig vara otrogen mot min man,  men inte fan tänker jag acceptera att bli anklagad för något heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0