ready 2 rumble... snöbolls kriiiiiig!!

Ah, det löste sig igår... skulle aldrig vara otrogen mot min älskling...
-
Det verkar snöa typ överallt i vårt land, men inte här. Faktiskt rätt skönt. Jag tillhör dom som vill ha snö på julafton och sen kan räcka... Haha, nej då, jag gillar också att åka pulka och kasta snöbollar... så det ska väl förhoppningsvis hinnas med denna vinter...?
-
Jag har gluttat på Vakna med the voice, ätit honungsmelon och druckit cola... gick ner lite från igår, bra!
-
Nu önskar jag alla en jättehärlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om ett par Dr Martens skor i min blogg om du vill :)

2011-12-07 @ 10:29:39
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0