thåström i götet. fan va det gör mig kåt.

Fick ett jättefint inlägg av en tjej , många många kramar till dig! Sandra!
-
Igår klickade vi hem två biljetter till Thåström, i Göteborg (malmö va ju slutsålt), -både jag och min kära älskar Thåström mer än vi älskar varandra? Haha... Nej då, men älskar honom gör vi. Jag mår som bäst längst fram i publikhavet, - Thåströms stämma pulserande. Ah, fan det gör mig så gott.
-
älskling är på jobbet, jag har duschat, halvt sminkat mig. På fyran visar dom På rymmen med Pippi Långstrump , så ni fattar att jag inte flyttar mig en enda liiiiiten meter från tvn?
Jag älskar Pippi!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag vill ha sex

2012-01-21 @ 02:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0