that´s hot

Hallå i rutan! Har eftermiddags-sovit, - väldans viktigt (därför jag är så snygg...? HAHA, skäääämt!!!) Just nu försöker vi fixa alla tvspels-grejor... Vi ska dra och hälsa på André och han ska ha mina nintendos, playstations.. och min älskling verkar ha lite problem att hitta allt.. så nu blir det bara mitt gamla goa xbox ,ps2, och 8bitars kvar hemma... åhhh... syyyyynd om mig!!
-
Ikväll blir det som sagt pepparkaksbygge... hade sina anledningar till varför det ej blev av igår... men fan va det ska byggas ikväll! Rosa glasyr&godis och min karl i snickarbrallor. No turning back for now!

Kommentarer
Postat av: lillen

men älskling,måste jag ha den gula bygghjälmen på mig

2011-12-04 @ 15:23:18
Postat av: lillen

men det är ju klart.tänk om huset rasar,då kan det göra ont om inte har hjälm på sig

2011-12-04 @ 15:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0