thats fucking funny!

Tänkte på detta med sex. Kollade de sista minuterna utav Fråga Olle-dokumentären och de gjorde ett "sex-kalorier-test" , nåja, bruden är antingen världens lyckligaste lyckade- eller världens fejkaste brutta som finns. Hon kom typ elva gånger? Bullshiiiit.... eller för fan- ge mig din vagina!
-
Nåja, sex är konstigt, liksom ni män har en grej ni både kissar med, - får barn med,- och ja... sen har sex med... Vi kvinnor har en grej som barn kommer ut ifrån, och som er kiss-grej ska stoppas in i. In och ut.
Och så när det gäller sex... Man är jättenära varandra. Tänk det. Allt från den du älskar, meningslösa one nights, ex.. ja hela jävla bunten- har liksom bara In och ut.
-
Jag hittade en app, jag har aldrig-leken. I helgen kommer Todde och Matsbästis, och Todde äääääälskar mina kortlekar "Sanning eller konka-den elaka versionen" (Gissa om den är söndersleten, efter alla fester!!!) och även kortleken "Jag har aldrig".
... Nååååjaaa, hur som helst,- det va därför jag skrev ett blogginlägg om sex. För där är sjuka frågor i denna app!!!
Herrejösses va jag gjort grejor... *Garvar inombords och får rosa kinder på utsidan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0