tjenixen alla färgglada naglar där ute

Gissa om jag känner mig sleten? - Min sambos två ek har varit här... i 2,5 timmar... Guuuud- all smink i världen och öronsnäckor som finns skulle inte ens orka.
-
Nåja, annars mår jag prima =)
helgen verkar bli totally lovely!!
Min fina bebis mår bra , och då mår även jag bra =) (när jag skriver bebis så menar jag givetvis min lille valp)
-
Morgonmys med min finaste.
Jag målade naglarna mörkblå & gula.
den andra handen/naglarna blev dock gröna. Älskar dessa brallor. Kostade mera än min hyra- men fan bryr sig?
-
armhålor stod på "inne-listan"... or not.
upp o ner.. lyssnar jag på Guns.. Nej jag har  inte sugit av Axel rose.. (han va trött)
-
en gul nagel, och en Linn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0