dagens bilder

Harley och jag va ute på mysig vinterpromenad idag, han är lite knäpp. Han kan gå intill mig, men vill liksom bita i sitt koppel. Undrar om det är pedagogiskt smart?
Men han är galet gullig när han gör det =)
Här kommer dagens bilder;
Min grabb växer, men kommer alltid vara min bebis!
Lille pluttfisen.
här skrämde två svanar eller va det va för något oss... jag är livrdd för fåglar ju... om de inte ligger på min tallrik...
Mammas gosse på väg ut i världen... snyft,
Va mysigt ljus ute.
Lite is.. haha, harley undrade va det va..
Jag va tvungen att kolla om vattnet va kallt... det va så kallt att naglarna blev blålila... Attans!
-
Min älskling är hemma, jag lirar julmusik medans han sitter med räkningarna och drar sitt hår... Haha, bra deal va? =)
Min pussgurka!
Imorgon är han ledig, vi ska bl a åka och handla viktigheter för kylskåpet, samt julklappar och vad som dryckesmässigt ska slinkas ner under julen =)
-
Ikväll är det seriöst 2 bra program kl 20... Faaaan... Jullotta med Lotta, Du r vad du äter, Bödas camping.... Men för min del blir det Anna Skipper. Och efter det r det Tinas julkök.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0