skipper- we are calling for you

Glad lillejul på er alla, tomtenissar och tomtetöser där ute!
-
Spelar lite Mariah Carey julmusik. Hon är för den andra delen nog också en av världens vackraste kvinnor.
-
Igår gluttade vi på Du är vad du äter, sen skämtade vi om att vi ska söka dit. Hihi. Min kära och jag är ju typ lika långa, väger lika mycket, - han kan äta massa skräpmat utan att gå upp ett gram, jag kan inte ens se en brödskiva utan att gå upp ett kilo.
Han är kaffeberoende, jag är colaberoende.
Ingen av oss har whatsoever någon normalt matintag eller relation till mat?
Det finns flera anledningar till varför vi skulle behöva en Anna Skipper...! Haha!
Så vi gjorde en "Skipper" och öppnade kylskåp och skafferi..
tyvär lite suddig bild... Ägg, broccolli, honung, margarin, lätt och lagom, soyasås, hallonsaft, burkmat, coca, några potatisar, en lök.
två hudkrämer (..skönt med kallt när man har eksem), äppelcidervinäger (sen 1700talet typ), senap-gånger2, citronburk, hallonsylt, matolja.
samma bild... oops
Älskling tillför öl ibland i sin diet.. ha ha
frysen, sommargrönsaker-gånger2, minibaguetter.
grönsaker, pommes.
jättefranska.
skafferi, fiber havregryn, vetemjöl, farinsocker, kakao, mannagryn-gånger2, ris, snabbmakaroner.
Älskling ger mig blommor...
Harley får utan tvekan både mer och bättre mat än oss... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0