glitter!

Heeeej!
Vi har varit hos André, och sen ätit meningslös gatuköks mat och sen handlade vi massa, massa, massa glitter... och stay ups, och coca cola, och en melon, Jag garvade i affären så jag typ dog.
mina små sötisar vilar =)
glitter i hallen-o jag i stay ups..haha
hej linn =)
mina feta ben, usch!
min älskling köpte massa glitter till mig... eller till oss, vårt hem =)
och ljus till träden utanför, superfiiiint!
Min älskling trodde han skulle ha dagens stay ups...
vi handlade också en melon, ett sött Hello Kitty godis-klubba (och sen hängde min väska o lite hundmat också med på bilden)
imorgon ska vi åka och handla mera glitter, för min älskling är äntligen ledig en dag =)
min lilla nya figur, den fick jag av min älskling.
-
nu tänkte jag spela lite go musik, min perversa älskling ska gå och sova nu, han har klätt på sig stay upsen och push upsen och bara want me maximalt..
haha, nej så sjuk är han faktiskt inte... Natti natti mina fina vänner där ute i cyperspace =)
(Ps, missa inte min darlings blogg... http://truckerlillen.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0