familjedag igår!

Curva! Jag blir så attans arg när man skrivit och sen dör hela datorhelvetet....!!

Jaja, igår mötte jag upp min brorsa och Mia och Elias i Båstad. Vi hittade en sån där kyrklig second hand affär som jag inte visste fanns och fick min kära storebrorsa att köpa en söt ram med en glad ko på och ko-färgad och sen två stycken hårspännen, en rosa söt figur med stora ögon och en grön dinousar med konstiga ögon.
Vuxet och moget av mig.... =)

Sen gled vi runt i solskenet och käkade sen inne på restaurangen center court (dom har massa sod mat där!) och sen gled vi runt lite till och besökte den andra second hand affären, jag känner kvinnan där lite så hon bjöd på te oh va snacksalig, medans jag och elias (min brorson på 7år) lekte maskerad med allt från skinjackor, militärmössor och pärlhalsband =)

När vi åkte hem till mitt Torekov så begav vi oss på en promenix och käkade glass och sen badade jag och vid 19 tiden åkte brorsan och family tillbaka till Halmstad, - vi hade en hälig dag =) Min familj är finast!

Idag har jg jobbat och nu sitter jag och chillar och dricker gottis!
Imorgon blir det jobb och sen på sen kväll kommer darling. Han har blivit med bil idag =) Och jag skickade grattis till Pierre (darlings 18åriga son) och önskade han grattis till körkortet som han klarade idag och då fick jag tillbaka "tack styvmorsan" =) Ha ha maximalt guuuuuulligt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0