tjockis Linn

Gooooood kvällning på er där ute i cyperspace....!

Har jobbat idag och ndet gick bra, va relativt mycket beställningar och ikväll hade vi personalmötet vid 21 tiden men det va mest sådan info som jag ju redan vet.

Ahhhh, Martin (en snygg polack som jobbar där ibland och så även förra året) han är oftast jäkla nice och vi skojar och är lika sjuka i huvudet båda två ungefär, men nåja idag sa han "Hello fat girl" till mig!!! Åh jag blev så ledsen.... Jag vill inte vara en tjockis!!! Idag vägde jag 60,1 och har ätit kallrökt lax (4 skivor) och en knäckemacka och några vindruvor.
Jag måste verkligen börja banta.
Jo förresten Martin sa också att mina tuttar är "size like plommon, you dont have meloner" ha ha... men det är ju sånt han brukar säga och ja sådär håller vi på...
vuxenpoäng?
=)

Jag älskar sommaren och mitt Torekov men ändå läääääängtar jag att dra utomlands. Det ska iof vi göra i slutet av september eller början av oktober. Kroatien here we come! (btw darling, jag har bestämt mig för kroatien nu... ha ha, men vi kan åka till Rom och vara gulligt romantiska som man ska vara i Italien också... )


Kommentarer
Postat av: lalle

så du förnekar fortfarande att du har förhållande me Lillen. tragiskt

2011-07-18 @ 14:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0