älskling hemma!

Älskling är äntligen hemma! Jag spelar heeeelt sjukt bra musik och sjunger sådär underbart som bara min stämma kan! Jag tvingade honom att dansa tryckare i köket med mig medans jag sjöng. Plötsligt fick han annat för sig som han skulle göra...? Hmm. Konstig den där karlen.
-
Undrar ifall man kan göra en låtfil som jag kan lägga ut här...? När jag sjunger alltså!
Fan va ni hade älskat min sångröst.
-
Eftermiddagen har ägnats åt att sova en sväng, läsa Ozzys bok, vara ute med Pärlan och Harley och kastat boll. Harley hittade päron och äppel från träden och tyckte sig skulla äta det... sen fes han något fruktansvärt! Nåja, såg han bara äta typ ett halvt... så inte värsta jättefarligt väl?
-
På tal om Ozzys bok, fy satans va intressant den är! Vilket liv den karl´n har levt. Önskar liksom man kunde vara en resväska genom hans liv, och bara vart med om ALLT detta! Så knasigt, galet, underbart.
Läs den! Absolut!
Nu dammsugar min kära darling och när han skulle betygsätta min sång röst så sa han ord som- "fruktansvärt", "det låter inte friskt" och "jag har faktiskt jobbat idag".
Så nu sjunger jag vidare! Kul att min darling älskar min stämma =) Allt för dig, darling!
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=QuJDMKAZGGs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0