dialog

Guten morning... ehh...typ tyska&engelska...
Ah.
Min darling kom hem för någon timme sen, han sussar kudden nu.
-
När jag flyttade till Blekinge så anmäls man till en massa grejs... eller ni fattar.. hur som helst, så blev jag kallad till gynekologen (Nu tänker ni- varför skriver hon detta?) nåja, jag ska dit idag. Skitbra. Jag tycker det är jätteviktigt att som kvinna kolla visa saker... kvinnliga grejs.
Jag hade en knasig dialog med min kära:
Jag: Hallå älskling, jag har tvådagars stubb och ska liksom till gynekologen , hallå.
Älskling: Hallå, dom lär ju ha sett värre.
Jag: Hallå, det va väl inte snällt sagt...
Älskling: Men det va ju inte så jag menade, jag älskar din *pip*
Jag: Du sa ju att min *pip* ser ut som en gammal kärring.
Älskling: Det sa jag inte. Du lyssnar inte.
Jag: Dy lyssnar inte.
Älskling: Jag älskar dig.
Jag: Ät bajs.
-
Nåja, min karl får sova en stund medans jag gluttar vakna med the voice, och hinkar cola. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0