lämnat vännerna där hemma, snyft :´(

Hej hopp i tomteskogen!
Vi tryckte in oss alla i bilen, Pierré körde oss. Jag tror han tyckte vi va ett traggigt gäng.. ha ha =)
Nåja, vi lämnade först Todde i Hässleholm, sen MatsBästis hemma hos sig i Tyringe. I love hans lägenhet, foreever alltså.
Vi hann inom min moster också, hon skulle ha inrednings-party ikväll, men jag kramade henne och "lillebrorsa" och ja, hela familjen.
Mamma Textil va på väg dit, men kom efter vi hade åkt.
Vi drog till Hörby och träffade André. Jättefint ställe, och kul att träffa han. Saknar ju honom här hemma om dagarna!
Tragga, lira tvpspel, ja, sånt.
-
Vi kom hem typ vid halv tio ikväll, jag har gluttat lite bloggar, och ska ta och tvätta av sminket nu och dyka ner i bingen med min kära (OCH HANS NÄSA!) Haha... där blev den nämnd igen... wowohhooo...

Ps. Mamma Textil fick utskrivna bilderna på Harley idag. Hon ringde och bara "Guuuuuuuud va sött och underbar han är!!!!!" Jag bara "Lätt jag vet!"
Fast han är lite klumpig. Han fick nytt tuggben idag och när han traskade runt när vi va ute på gården hos André så slarvade han bort det.... Min lille klumpedunsgosse.
-
Natti natti alla underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0